Bon turystyczny - skontaktuj się!

bezpiecznyhotel

 

  • Recepcja

     

    - Każdorazowa dezynfekcja powierzchni lady recepcyjnej.

    - Regularna dezynfekcja wejścia do hotelu oraz pozostałych powierzchni (poręczy etc.) w lobby.

    - Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

    - Ograniczenie do minimum czasu przebywania Gościa przy recepcji.

    - Każdorazowa dezynfekcja kart pokojowych (wydawanie/przyjmowanie) i terminalu płatniczego.

    - Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym.

    - Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości.

    - Każdy Gość wchodzący do hotelu ma mierzoną temperatury bezdotykowym termometrem oraz jest poproszony o dezynfekowanie rąk.

    - Podczas meldunku Gość otrzymuje zdezynfekowaną kartę do pokoju razem z pełną informacją o procedurach bezpieczeństwa hotelu.

     

  • Pomieszczenia ogólnodostępne

  •  

    - Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu, w tym wg zaleceń GIS.

    - Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości – łatwo dostępny i widoczny dozownik w holu recepcyjnym oraz na piętrze hotelu przy windach, a także przy wejściu do restauracji, części wspólnych hotelu.

    - Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.

    - Dezynfekcja wind hotelowych.

     

    Pokój hotelowy

     

    - Szczegółowa dezynfekcja i wietrzenie pokoju hotelowego, w tym wg zaleceń GIS.

    - Udostępnienie w pokoju hotelowym, na życzenie Gościa, środku dezynfekującego oraz maseczek.

    - Ozonowanie każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego

    - Posiadamy certyfikat pralni RMK o stosowaniu środków chemicznych najwyższej jakości o działaniu wirusobójczym. Wszystkie naczynia znajdujące się w pokoju są jednorazowe.

    - Personel sprzątający stosuje jednorazowe rękawiczki i przyłbice.

     

    Restauracja

     

    - Zapewnienie bezpiecznej przestrzeni dla Gości oczekujących na wejście do restauracji, baru.

    - Zachowanie bezpiecznych odstępów – linie wskazujące odległości.

    - Obowiązkowa dezynfekcja rąk wszystkich Gości wchodzących do restauracji.

    - Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami i krzesłami w restauracji.

    - Wprowadzenie ograniczeń w liczbie osób przebywających jednocześnie w restauracji.

    - Rezygnacja ze standardowych dań bufetowych na rzeczy posiłków serwowanych przez obsługę kelnerską do stolików restauracji.

    - Wprowadzenie godzin posiłków dla poszczególnych pokoi zapewniając odpowiednią bezpieczną liczbę osób.

    - Room service śniadaniowy oraz popołudniowo-wieczorny wydawany do pokoju hotelowego w formie eko-pudełek (w razie potrzeby).

  • - Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, innych powierzchni oraz karty menu w restauracji po każdym Gościu.

    - Stosowanie przez pracowników restauracji przyłbic oraz rękawiczek.

     

    Pracownicy

     

    - Specjalistyczne wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusowi, w tym wg zaleceń GIS, wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.

    - Mierzenie temperatury przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przygotowanym do tego pomieszczeniu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

    - Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.

    - Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

    - Reorganizacja systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.

 

HE obiekt bezpieczny higienicznie

elogo

adr Szeroka 20, 31-053 Krakówfon (+48 12) 429 11 88, (+48 12) 426 48 00, fax: (+48 12) 429 12 33mail biuro@hotel-ester.krakow.pl